» » » POWER PLATE



 Yaz geliyor.... Herkeste bir diyet ve zayıflama telaşı var.Ben de  biraz araştırdım ve sonunda POWER PLATE ın bana uygun olduğunu düşündüm. Power plate titreşimli bir cihaz.Yanda resimde görüldüğü gibi.Üstüne cıkarak  bazı fitness hareketlerini yapıyorsunuz.10-12 seanslık paketler var.Her seans 30 dk civarında sürüyor.Haftada 2-3 seans öneriliyor.Yani kısa sürede hızlı sonuç.!!



Bu aletle kısa süreli egzersizler ile çok zaman harcamadan başarılı sonuçlar elde edebiliyorsunuz.Ben haftada 2 gün- 30 dk gidebiliyorum. Bir pilates stüdyosunda ,spor hocası eşliğinde,düşük frekansta yapıyorum.Yanında ciddi bir  diyet   yapmadım.Ama cidden farketti.Bölgesel incelmeler gayet başarılı.Sonrasında  da hareketli hayata devam etmek gerekir tabii.



Sağlık açısından power plate in önerilmediği kişileri şöyle sıralıyabiliriz; kalp pili ve rahatsızlığı olanlar,gebeler,bel fıtık ve omurga problemi olanlar,açık yarası olanlar,epilepsi hastaları.Tıp dünyasında power plate cihazının kullanımı ve yarattığı sorunlar ile ilgili bazı çalışmalar yapılmış ama net olarak kanıtlanmış bir veri yok.


Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum yap