» » YUMURTALIKLARIN YAVAŞ ÇALIŞMASININ TEDAVİSİ

Ben 23 yasinda ve 1 senelik evliyim. Azerbaycanda oturuyorum.. Adet gecikmesi sikintisiyla Istanbulda bi hastaneye gittim. Yumurtalıkların yavaş çalışmasından dolayı küçük kistler oluşmuş ama ciddi bir problem yok kendiliginden kececek dediler ve Tarlusal diye bir ilac verdiler tedavi icin.. Bunu kullanin ilac bitince adet olacaksiniz, 5 ci gununde de klomen diye bir ilaca baslamam soylendi..Ama ilac bittikten sonra normal olmayan cok zayif bi adet gecirdim. Adet olup olmadiginda bile karasiz kaldim. Koyu kahverengi lekeler halinde akinti oldu. Klomene basladim ama dun baska bir hastaneye yumurta testi icin gittigimde bu ilacin bana etki etmeyecegini soylediler…Bakude yasadigim icin Istanbuldaki doktorumla da irtibata gecemiyorum..Sizce bu ilaca tekrar mi devam etmeliyim?
---

Bu tür sorulara buradan cevap verebilmem ve yorum yapabilmem imkansız. Sizi muayene eden bir doktor bilebilir ancak ilacı kullanıp kullanmamanız gerektiğini. 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt