» » BEBEK KARNIMDA ÖLMÜŞSE NASIL ANLAŞILIR

Merhaba. Ben 7 haftalık hamileyim. 10 gün önce parlak kırmızı renkli akıntım oldu. çok az geldi, ama 5-6 saat devam etti. Doktor düşük tehlikesi var dedi. Sonra da bebeğin ölü olduğunu düşündü ve 10 gün sonra tekrar gel, o zamana kadar kendiliğinden düşmezse, kürtaj yaparız dedi. Hiç bir tahlil yapmadı. Ultrasonla baktı sadece. 3 gün önce ise koyu kahverengi akıntım oldu. Ağrı veya sancı hissetmedim. Akıntı sadece sabah oldu. Bugün karnımda ara ara sancılar hiss ettim. Bebek ölmüş olabilir mi? Eger ölmüşse ben bunu nasıl anlarım? Bu akıntıların nedeni ne ola bilir? Ve bu akıntılara rağmen bebek sağlıklı doğa bilir mi? Bide midem bulantılarım yok denecek kadar az ve adeta akşamları oluyor. Normalmidir?
---

Kanama ve akıntılar bebeğin öldüğünün belirtisi olabilir ama canlı bebeklerde de bu tür kanamalar olabilir o nedenle ultrason muayenesine girmeden emin olamazsınız durumdan. Bir an önce muayene olmanızı tavsiye ederim.
Bu tür kanamalar eğer bebek ölmezse ve gebelik devam ederse bebekte sakatlık, özür v.b oluşmazsına neden olmaz.
Eğer bebek bir annein karnında ölürse bunu ilk aylarda anlayamaz. 5 aydan büyük gebeliklerde bebek hareket etmediği için anlaşılabilir ancak ilk aylarda annenin anlaması imkansız.

Hamilelikte kanama nedenleri:
 http://jinekolojigebelik.blogspot.com/2014/10/gebelikte-hamilelikte-kanama_31.html 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt