» » NEDEN REGL OLMUYORUM?

Ben 17 kasım 2011 de ektopik gebelik ameliyatı geçirdim ve ondan sonra ki rengli dönemlerim normaldi en son rengli dönemim 19 şubat ve şuanda adet olamadım gebelik testi yaptım negatif acaba neden hastalanmıyorum? Şimdiden teşekkürler ve iyi çalışmalar diliyorum…
---

Ektopik (dış) gebelik ameliyatı adet düzensizliklerine genellikle neden olmaz (ameliyatta yumurtalığın alınması gibi çok nadir bir komplikasyon gelişmediği sürece) bu nedenle bahsettiğiniz durumun geçirdiğiniz ameliyatla ilgili olduğunu sanmıyorum. Ancak adet gecikmesi çok sık görülen ve çok fazla nedeni olan bir durum olduğu için öncelikle kanda gebelik testi ve diğer nedenlerin araştırılması için doktora başvurmanızı öneririm. Bazen idrarda gebelik testi göstermediği halde kanda gebelik testinde hamilelik çıkabilir. Stres, aşırı yorgunluk, aşırı egzersiz, geçirilen ağır bir hastalık gibi durumlar kadınlarda adet düzensizliğine neden olan en sık durumlardır. Doktora başvurmadan adet görmeyi sağlayıcı veya başka tür bir ilaç asla kullanmamalısınız.
Adet gecikmesi nedenleri hakkında yazım: http://jinekolojigebelik.blogspot.com.tr/2014/10/adet-gecikmesi-nedenleri.html

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt