» » HAMİLE OLMA OLASILIĞIM VAR MI?

Ben bundan 20 gün önce  bir ilişki yaşadım sonra mart 27 sinde adet oldum çok sıcaktan çalısıyorum hiç ağğrım olmadı akşam başım ağrıdı 2 tane ağrı kesici aldım sonra 3 gün  felan az az geldi adetim bitti, şimdi biraz midemde yanma ve şişlik var hamille olmaktan korkuyorum sizce hamile olma olasılıgım var mı yoksa adet olmadıgımda mı şiştim?
---

Teorik olarak korunmasız yaşanan her ilişkide hamile olma olasılığı vardır, kanda gebelik testi yapılmadığı sürece aksi garanti edilemez. Ancak siz 27 martta adet gördüğünüze göre hamile olma olasılığınız çok çok düşük Bazen hamilelik sırasında görülen kanamalar adet ile karışabilir, bu nedenle olasılık sıfır diyemiyorum. Ağrı kesici ilaçların adet kanamasını azalması doğaldır ancak bunun bir zararı yoktur.
Hamilelik testleri hakkıdna ayrıntılı bilgiye şu linkten ulaşabilirsiniz:
http://jinekolojigebelik.blogspot.com.tr/2014/10/gebelik-hamilelik-testi-nasil-yapilir.html

Midede yanma ve şişlik olması pek spesifik olmayan belirtiler yani gebelik dışında bir çok nedene bağlı olabilir. Bu sizin hamile olduğunuzu göstermez. Kendiniz idrarda gebelik testi yapabilirsiniz veya en garantisi hastanede kanda gebelik testi yaptırmanız olacaktır.

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt