» » » yasomito Annenin Doğum Hikayesi

Doğum Tipi : Normal Doğum

Doğum Kilosu: 3.690

Doğum Boyu : 48

Hastane : özel delta hospıtal küçükyalı istanbul

Hikayem :
Biz anne kız biraz şanslı bir çift olduk çünkü kızım sürpriz bir şekilde 14 Şubat sevgililer gününde dünyaya geldi ve 2 haftada önce dünyaya geldi . Son kontrollorüme gidiyordum artık cemrede kilolu gidiyordu eşime gittiğimiz en son kontrolde cemre 15 günde 1 kiloya yakın almıştı ve doktorum 4 kiloyu geçerse normal doğum önermediğini söylede bende kendimi normal doğuma acayip bir şekilde adapte ettim doktorum 14 şubat gününe bana kontrol yazdı ve o gün normalmi sezaryanmı yapıcam ona karar vericektik bu arada hamileliğim boyunca bir dakika bile oturmadım hep gezdim 14 şubatta gittiğimde doktorum beni muayene etti ve doğumun başladığnın söyledi ama ben hiç birşey anlamamıştım ne suyum geldi çünkü nede sancım oldu hemen yatırmak istedi doktorum beni tabi ben urada başka şeyin derdimdeyim doktor hanım bari ee gidim eşyalarımı alim evimi toplim gibi tabiki doktorum beni bırakmadı çok heycanladım eşimde ne yapcağını bilemedi beni doğumhaneye aldılar su kesemi patlattılar odaya geldiğimde eşimde bende hüngür şakır ağlıyorduk ailelerimize haber verdik . Sancım olmadığı için suni sancı verdiler tabi bide beni onun sancısı sardı akşama kadar sancıyı çekeceğimi falan düşündüm ama bir saat sonra beni doğuma aldılar ve on dakika sonra cemre kucağımdaydı dışarıda inanılmaz bir kar yağıyordu ama ben kızımın kucağıma gelmesiyle ağustos sıcağında gibiydim vel hasl kelam annelik çok güzel herkez tatsın :)

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum yap