Doğum Tipi : Normal Doğum

Doğum Kilosu: 2,8 kg

Doğum Boyu : 51 cm

Hastane : Metropolitan Florence Nightengale

Hikayem :
Ben o sabah ağrılarla uyandım ve tekrar uykuya dalamadım. Bir arkadaşımla buluştum ve alışveriş merkezine gittik, yürüyüşün iyi geleceğini düşündüm. Kasılmaların arası 5 dakika olana kadar vakit geçirdik. Eşimle buluşup hastaneye kontrole gittik ve zaten beş cm açılma vardı. Ben ve epidural istedim, ama doktor tekrar kontrol etti ve yedi cm açılma olduğunu görünce epidural için geç kaldığımızı söyledi. Doğal doğum olacaktı. Kızım kendi başına çıktı diyebilirim sanırım. Doğum yaklaşık dört saat sürdü.

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum yap