» » TAM (KOMPLE) DÜŞÜK MÜ?

Adetim tam 1 ay geçti ve hala olmadım.. Kadın doğum uzmanına gittim geçen hafta çarşamba kanamam vardı diye b-hcg değerim 6,68 çıktı. Perşembe günü yani 2 gün önce tekrar yaptırdım testi ve 48,88 çıktı değer... doktor banakomple düşük bekliyordum neden yükseldiki bu değer dedi ve ilgilenmedi... Hamilemiyim değilmiyim birşey söylemedi bana yardımcı olurmusunuz lütfen... 2 testin arasında tam 8 gün var...
---

8 gün arayla yaptırdığını iki B-HCG testinin sonucuna bakılırsa şu olasılıkları sayabiliriz:
1- Normal bir gebelik: Bu olasılık çok düşük görünüyor.
2- Tam veya tam olmayan bir düşük: En büyük olasılık
3- Dış gebelik: Az da olsa böyle bir oalsılık da var. Takip sırasında göz önünde bulundurulmalıdır.

Üstte de yazdığım gibi benim belirttikleri sadece bazı olasılıklar ama net olarak hangisidir bilemem bunu ancak sizi muayene ve takip eden doktorlar bilebilir. Hatta çok çok az bir ihtimal de olsa benim belirttiğim 3 olasılık dışında başka bir durum da olabilir.

Yaptırdığınız ikinci testten iki-üç gün sonra tekrar kanda gebelik testi (hcg) yapılmalı ve yükselme-azalma takip edilmeli. Muayene ve ultrason takibi de devam etmeli. Doktorunuzun takibinde olmaya devam etmelisiniz, takibi bırakmamalısınız şu aşamada. 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt