» » BEKLERSEM BEBEĞİN KALP ATIMI TEKRAR OLUŞUR MU?

Benim tahmnime gore 10 haftalik hamile olmam gerekiyor ama adetim düzensiz oldugu için emin değilim 2 gün önce dr a gittim bebek 6.5 mm 6 haftalık görünüyor dedi ve kalbi atmıyor dedi hemen kürtaj dedi bende belki yanlış hesaplamışızdır diye haftaya kadar beklemek istedim, sizce ne yapmaliyim belki gelişir diye bir umut ve karnımda çok ağrıyor ve de ishal var.
---

Anlattıklarınıza göre bebek karnınızda ölmüş ve o nedenle tahmin eettiğinizden küçük kalmış gibi bir izlenim var ortada. Yani bebek 6 haftalıkken öldüğü için büyüyemememiş o yüzden 10 haftalık görünmüyor, daha küçük görünüyor. Eğer doktorunuz bebeğin kalp bölgesini ve kalp atımı olmadığını net olarak görmüşse ultrasonda ve buna göre kalbi atmıyor demişse bebek kesin ölü demektir, beklemekle de kalp atımı tekrar başlamaz. Ancak ultrasonunuzu yapan ben olmadığım için bebeğin ve kalbinin durumunu görmediğim için net birşey söylemem imkansız. Sizi görmeden buradan yazdıklrım sadece bir tahmin olabilir. Bu nedenle doktorunuzun takibine devam etmenizi öneririm, şikayetleriniz varsa hatta ilk fırsatta tekrar muayene olmanızı öneririm.

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt