» » KÜRTAJ OLDUM, İLİŞKİDE KAN GELİYOR

merhaba iki ay önce kürtaj oldum. yeni adet gördüm bitti 3 gün sonra ilişkiye girdigimizde tekrar kan geldi, iki gün sonra yine denedik tekrak kan geldi, dr gittim birşey yok görünürde dedi parça alalım dedi ama ben aldırmadım napmalıyım?
---

Kürtajın üzerinde iki ay geçtiği için anlattığınız durumun kürtajla ilgili olma ihtimali düşük. Rahim ve rahim ağzının muayene ve ultrasonografik değerlendirmesi yapılmalı ve ona göre bir karar verilmeli tedavi için. Cinsel ilişki sonrası kanamanın çok çeşitli nedenleri olabilir. Alttaki linkte ilişki sırasında ve sonrasında kanama, lekelenme detaylı olarak anlatılmıştır. Muayene eden dışında bir doktorun pek fikir yürütemeyeceği bir konu olduğu için doktorunuzun muayenesine göre verdiği kararlara uymanızı öneririm.
Link: http://jinekolojigebelik.blogspot.com.tr/2014/10/cinsel-iliski-sirasinda-veya-sonrasinda.html

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt