» » KARNIMDA BEBEĞİMİN KALBİ DURMUŞ

9 aylık hamileydim doğuma 10 günüm vardı ama karnımda kalbi durmuş bebeğimin ve ölü doğum yaptım ama herhangibir sebep belirtmediler bu da beni endişelendirdi bebeğim neden ölmüş olabilir bilmiyorum çok dikkat ediyodum tüm kontrollerimizi yaptırdım hiç bir risk yok dediler herşey yolunda olduğunu söylediler. Sebepsiz ölüm olurmu?  Tekrar hamile kaldığımda aynı şey başıma gelir diye çok korkuyorum ne yapmam gerek bilmiyorum hala atlatamadım daha 1 ay oldu doğum yapalı. Şimdiden teşekkürler.
---

Anne karnında bebek ölmesinin (kalbinin durmasının) çok fazla nedeni olabilir. Bazen de sizde olduğu gibi hiçbir neden bulunamayabilir. Burayı tıklayarak ulaşabileceğiniz ölü doğum konusunda okuyabileceğiniz nedenlerin çoğu doğumdan önce veya sonra farkedilebilecek nedenler. Ancak örneğin kordon sıkışması gibi bazı durumlar anlaşılamaz. Bazı nedenlerin anlaşılması için de otopsi yapılması gerekir.
Birdaha ki gebeliğinizde sıkı kontrol altında olmalısınız. Gebelikte rutin istenilen tetkikler, tansiyon takibi, şeker taraması ve diğer tarama testleri yapılmalı. Bu tür durumların sonraki gebeliklerde tekrarlama ihtimali düşüktür o nedenle stres yapmamaya çalışın ancak kimse riskin sıfır olduğunu garanti edemez. Gebelikte en istemediğimiz durumlardan birisi de strestir. Son olarak sizde kanda pıhtılaşma ile ilgili bir problem (trombofili) var mı araştırılması gerekir çünkü bebek ölüm nedenlerinden birisi de budur.

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt