» » ET PARÇASI GELDİ, DÜŞÜK MÜ?

Çocuk istiyoruz, geçen ayki ultrasonda 20 mm lik follikül vardı, doktor yumurtlaman yaklaşmış düzenli ilişki dedi ve biz de aynen yumurtlama döneminde sık (gün aşırı) diğerlerinde de düzenli ilişkiye girdik. Son adetim 23 mayıs idi, dün yani 18 haziran günü ciddi baş dönmem oldu hamile miyim acaba derken kahverengi akıntım oldu akşama kadar, sancım da az vardı gece kırmızıya dönüşünce adet oldum herhalde,olmadı bu ay dedim, sabah pedime baktığımda kan pıhtısı değil,baya yarım parmak büyüklüğünde et parçası vardı,suya tuttum dağılmadı beyazlaştı gibi oldu,yoksa düşük mü yaptım, ne yapmalıyım?
---

Bu tür vajinadan dışarıya çıkan et parçası veya benzeri her tür parçanın küçük bir kaba konularak doktora götürülmesi gerekir. Parçanın ne olduğu gözle bakılarak belki tahmin edilebilir ancak kesin netice ancak patolojik inceleme ile konulabilir. 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt