» » DOĞUM KONTROL HAPINI HER GÜN AYNI SAATTE ALMAK ÖNEMLİ Mİ?

Yasmin hapını kullanıyorum. Düğünden 3 hafta önce ilk adet günümde başladım. Bu süre içerisinde aralıklarla 2 kere hapı almayı unuttum. Ertesi gün aldım. Birde hergün aynı saatte almıyorum. Hergün aynı saatte almak ne kadar önemli? Almazsam hamile kalır mıyım?
---

Doğum kontrol haplarını her gün aynı saatte (en fazla 1-2 saat fark olabilir) almak çok önemlidir. Her gün aynı saatte alınmazsa gayet rahat gebelik oluşma riski vardır.
Hapları almak unutulduğunda ne yapmak gerekir, aşağıdaki yazıda detaylı olarak anlatılmıştır:
http://jinekolojigebelik.blogspot.com.tr/2014/10/dogum-kontrol-hapi-almayi-icmeyi-unutmak.html 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt