» » » » » Mantar rahatsızlığı olanların paylaşım alanı

merhaba herkese.bende çok uzun zamandır mantar vardı.nerdeyse 4-5 sene olucak.hastanelere gittim.bana 2 kapsüllük ilaç verdi doktorlar ve krem verdiler.kullandım ama geçmedi.hemen hemen bütün doktorlar aynı ilacı verdiyordu.ama fayda etmiyordu.psikolojim bozulmuştu artık.evli olmadığım için fitilde kullanamıyordum.oyüzden geçmiyordu.en sonunda hastanelerdeki özel doktorun vermiş olduğu 2 kapsüllük ilaçlardan olan ama 15 kapsülünden alıp bitene kadar kullanmaya karar verdim.herhalde ilaca devam etmediğim için geçmiyor diye düşündüm.biyileşene kadar bu ilacı kullanıcam dedim.anneme sağlık ocağından o ilacı yazdırıp durdum.en sonunda sağlık ocağında doktor sormuş anneme.neden bukadar çok yazdırıyorsun bu ilaçtan diyince annemde benim durumumu anlatmış.uzun zamandır mantar var kızımda ve geçmiyor diye.sağlık ocağındaki doktor o ilacın fazla kullanılmaması gerektiğini fazla kullanırsa başka sorunlara yol açacağını söylemiş.madem kızın gelemiyor bana numarasını ver ben birayayım demiş.geçen hafta beni aradı.şikayetimi sordu.bende söyledim.kaşıntı,yanma,kötü kokulu akıntı dedim.uzun zamandır çekiyorum dedim.tamam dedi.ben sana ilaç yazıcam ve bunları kullan dedi.4 tane ilaç yazmış bana.1 haftadır kullanıyorum veeeeeee geçti arkadaşlar.çokk mutluyum.mucize gibi bişey oldu.bu yaz evlenicem hayırlısıyla ve hep napıcam diye düşünüyordum.akıntıdan dolayı hep tuvalet kağıdı falan koyuyordum ama şimdi hiç bişey koymuyorum ve hiç akıntı yok.tamamen geçti.ama ilaçlarıma devam ediyorum.tamamen geçsin birdaha gelmesinnn pisss mantarrr Kötü Kazen neyse çok uzattım.mantarı yendiğimi ve mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim.umarım sizde üstesinden gelirsinizzz..öptümmmm.hoşçakalınnnnn

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. çok geçmiş olsun...

    hangi ilaçları kullandın yaaa,
    ben de var o beladan,
    fitil de ilaç da krem de geçirmedi, kaç kere kullandım yaaaaa,
    sinir oluyorum.
    hep akıntı hep akıntı böööööğğğğğğğhhhhhhh

    YanıtlaSil
  2. sağol canım.hep akıntı olması çok kötü seni anlayabiliyorum.sinir bozucu bi durum gerçekten.ilçaları sana söylemem doğru olmayabilir.çünkü mantarın çeşitleri var sanırım.bana iyi gelen ilaç sana iyi gelmeyebilir.peki senin şikayetlerin ne tam olarak.bende çok fazla akıntı oluyordu.dediğim gibi hep tuvalet kağıdı falan koymak zorunda kalıyordum.ve kötü kokuluydu.çok rahatsız oluyordum.akıntının rengi sarıydı benimkinin.senin akıntının nergi ne?

    YanıtlaSil
  3. benim de sarı ve çok fazla akıntım var.
    defalarca dr gittim muayene oldum.
    genelde hep hap-fitil-krem verdiler.
    ama hiç bir işe yaramadı...

    YanıtlaSil
  4. ayyy kızlar bendede aynı dert var ne olur adını söyle doktor doktor geziyorum hiç bişey olmuyor söz bişey olursa senin adını kimselere vermicem

    YanıtlaSil
  5. kokulumuydu peki akıntı?ne yapsam bilmiyorum ki? ilaç isimlerini vermem pek doğru olmayabilir.ama sana yardımcı olmayı çok istiyorum.çünkü ben bu sıkıntıyı çok uzun yıllar yaşadım ve nekadar kötü bişey olduğunu biliyorum.

    YanıtlaSil
  6. evettt artık kadın doğuma gitmekten bıktım ama nolur kurtar beni günlük pet pamuk ne bulursam koyuyorum ve evliyim çok utanıyorum eşimden bıktım

    YanıtlaSil
  7. kızlar yanlız evli bayanların eşlerininde tedavi olması gerekiyor bildiğim kadarıyla.evliyseniz eğer eşlerinde ilaç kullanması gerekiyor.çünkü onlar taşıyıcı oluyormuş ve mantar tekrar edebilirmiş.ben evli olmadığım için böyle bi sorunum yok.kendimi tedavi ettim heheh

    YanıtlaSil
  8. ben sebamed kullanım kızlar jelini genital bölgesi için her günde değil azıcık kaşıntı başlayınca kullanıyordum ve hemen geçiyordu tavsiye ederim....sesi yok şükür uzun zamandır :)) hain mantar ne olacak.....

    YanıtlaSil