» » PROGESTAN KULLANDIM ADET OLMADIM

45 yaşındayım ve 3 aydır yaklaşık adet görememekteyim . Bir yıl öncede düzensizliklerim oldu fakat yaptırdıgım testlerde hormonlarımın normal çalıştığını söylediler ve yakın zamanda kadın dogum uzmanına gittim ve banaprogestan ilaç verdi. 7 gün kullandım fakat ay hali olamadım. Bu ilaçtan sonra olacağımı söylemişti doktorum. Şu an doktor izinde ve ben ilacı kullanalı 20 güne yaklaştı. Hala adet göremedim menopozdamıyım bilemiyorum cok sık terleme yaşıyorum sıcaklardanmıdır yoksa menapozun etkisimidir anlamış değilim. Zamansızlık nedeniyle doktora başka da gidemedim .Yardımıcı olursanız sevinirim.
---

Bahsettiğiniz duruma neden olabilecek en sık sebepler:
1- Hamilelik: Eğer hamilelik varsa progestan ile adet görmezsiniz.Progestan gebeliğe zarar vermeyen bir ilaçtır.
2- Menopoz veya menopoza yaklaşma belirtileri olabilir.
Yapmanız gereken hiçbir ilaç kullanmadan doktorunuza tekrar başvurmak. Tekrar tahliller ve muayene yapılarak neden adet görmediğiniz araştırılır. Sonuçta gebelik çıkarsa ona göre tedavi verilir. Menopoz v.b bir durum çıkarsa sıcak basması ve terleme gibi şikayetleriniz için tedaviler verilebilir. 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt