» » HAMİLELİKTE EMAR ÇEKİMİ

7 mayıstan 11 mayısa kadar kahverengi lekem oldu 12 mayısta normal adetim başladı ve 3 gün sürdü. Bu dönemde emar cektirdim , grip icin antibiyotik ve burun damlası kullandım. Şimdi 16 gün adet gecikmesi yaşıyorum. Sizce hamilemiyim. Test yapmadım. Eğer hamileysem çocuğuma birşey olurmu?
---

Hamile misiniz buradan bilmem imkansız ancak adet gecikmesi olan her kadında hamilelik olasılığı vardır, bu nedenle gebelik testi için doktora başvurmanızı öneririm. MR (emar) çekimi hamileliğe ve bebeğe zararlı değildir. Link:
http://jinekolojigebelik.blogspot.com.tr/2014/10/gebelikte-hamilelikte-tomografi-ct-bt.html
Burun damlaları genellikle gebeliğe zararlı değildir ancak hangi damla olduğunu bilmedet net birşey söyleyemem. antibiyotiklerin bazıları gebeliğe zararsız, bazıları zararlıdır, ismini yazmdığınız için bir fikrim yok. Burun damlası ve antibiyotiğinizin kutuları ile bir kadın doğum uzmanına başvurmanızı öneririm, hem hamilelik durumu netleşir hem de ilaçların yan etkileri konusunda net bilgi alırsınız. 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt