» » DOĞUM KONTROL HAPINI YARIDA BIRAKTIM

Ben doğum kontrol hapı kullanıyordum tam bitirmeden bıraktım. Geçen ay 19 mayısta hastalanmıştım hapı yarım bıraktığım için bu ay erken geldi haziranın 8 inde adet gördüm. Şimdi hamileleik testini adet geçikmesinden bi hafta sonra yapın diyorlar ama benim geçen ay erken geldiği için kafam karıştı şimdi benim test için en uygun zaman ne zaman olur? Testten doğru cevap alabilmem için yardımcı olursanız sevinirim?
---

Doğum kontrol hapı kutusunu bitirmeden yarım bırakırsanız sizde olduğu gibi erken adet görebilirsiniz. Şu da varki görülen her kanama adet değildir, bazen adet kanaması sandığınız bir kanama aslında hamileliğe bağlı bir kanama olabilir, kanamanın şekline ve miktarına bakılarak bu ayırtedilemez. Bu nedenle şimdi hemen bir gebelik testi yapın ve gebelik çıkmazsa bir dahaki adet zamanınız yani 8-10 temmuza kadar bekleyin ve adet görmezseniz tekrar gebelik testi yapın. Ancak şunu da belirtmek lazım bu tür sizinki gibi kafa karışıklığı yaratan durumlarda idrarda gebelik testine güvenmemek ve kanda gebelik testi yaptırmak daha doğrudur. Bu nedenle size kanda gebelik testi yaptırmanızı öneririm şimdi. Eğer 8 temmuzda adet gecikmesi olursa tekrar test yaptırırsınız, adet görürseniz gerek kalmaz.

Doğum kontrol hapları nasıl kullanılır konusu hakkında ayrıntılı bilgiye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt