» » ADETİMİ GECİKTİRMEK VEYA ÖNE ALMAK İSTİYORUM

BEN 7 HAZİRANDA REGLİ OLDUM. TATİL SEBEBİYLE BİR SONRAKİ REGLİMİN BU TARİHTEN 5 GÜN ÖNCE YADA 5 GÜN SONRA OLMAK İSTİYORUM NE YAPABİLİRİM (BENİM REGLİM GENELDE HER AY 3-4 GÜN GECİKİR ) VE BEN DOĞUM KONTROL HAPI KULLANMIYORUM.
Genelde bu tür durumlarda adet geciktirici ilaçlar verebiliyoruz. Ancak bunlar hormonal ilaçlar oldukları için asla doktorunuza danışmadan kullanmamalısınız çünkü muayenenizde bunları kullanmanızda sakıncalı bir durum saptanmaması lazım.
Ayrıntılı bilgi için link:
http://jinekolojigebelik.blogspot.com.tr/2014/10/adetimi-geciktirmek-istiyorum-adeti.html
Doğum kontrol haplarını da aynı şekilde asla doktor denetimi olmadan kullanmamalısınız.
Sonuç olarak buradan ilaç önermem imkansız ancak doktorunuza başvurursanız istediğiniz şekilde adetinizi geciktirici bir ilaç verecektir. 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt