» » 6 HAFTALIK GEBELİK BELİRTİLERİ

Hamileliğimin 6. haftasındayım. 3-4 haftalıkken ilk kez doktora gittik yani hamile olduğumu ilk öğrendiğimde. Doktorum düşük tehlikem olduğunuçünkü az da olsa kanamam (pembe renkte) ve kasıklarımda ağrım vardı. Bana yatıp dinlenmemi hiç bir şey yapmamamı söyledi. Bir haftayı yatarak geçirdim şimdi kendimi çok yormadan geziniyorum. Temmuz'un 9 da tekrar doktora gideceğiz kontrole. Şu an ara ara ağrım oluyor kanamam yok az da olsa akıntım var karnım çok şiş, hiç midem bulanmıyor, iştahım açık, ara sıra başım dönüyor, kendimi yorgun hissediyorum. Sizce hamileliğim normal seyrinde mi ve bebek  iyi mi bunu merak ediyorum teşekkürler.
---

Hamileliğinizin ve bebeğin durumunu buradan bilmem hatta tahmin etmem imkansız, bunun için muayene ve ultrasonografi yapılması gerekir. Ancak alttaki  genel bilgileri size verebilirim, bunlar az da olsa durumunuz hakkında fikir verebilir:
- Bulantı, kusma olmaması veya yorgunluk bebeğin durumu hakkında fikir vermez. Bazı gebelerde bulantı çok geç başlayabilir.
- Az da olsa kanama olması düşük tehlikesi olduğunu gösterir.-
- Kanamanızın kesilmiş olması iyi bir gösterge ancak yine de muayene olmadan bebeğin durumunu tahmin etmek imkansız. 

Yazar Ebruli

Menopoz, İnfertilite (Kısırlık), Gebelik ve takibi, Riskli gebeliklerin tespiti, Doğum, Cinsel yolla bulaşan hastalıklar,Cinsel problemler (Vajinismus), Genital Estetik, Vaginoplasti (Vagina daraltma), Labioplasti (İç dudakların düzeltilmesi), Kızlık Zarı, Adet Düzensizlikleri, Kürtaj, Jinekolojik hastalıklar, Kanserler ve Tüp Bebek konusunda hizmet veren Op.Dr.Cansu Bozkurt şu an kendi özel muayenehanesinde görev yapmaktadır.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt